Hallo! Die Hunita Trans Kft hat mir geliefert und gibt keine Rechnung aus... Was kann ich tun?

1635 Ansichten

Üdvözlöm! 🙋‍♂️ A Fuvarbörze platformja nemcsak a fuvarozásban segít, hanem hasznos információkat is nyújt különböző fuvarozási helyzetekben. Ha a Hunita Trans Kft. nem adott számlát Önnek a szolgáltatásról, akkor a következő lépéseket ajánlom:

  1. Kérje a számlát: Először is, érdemes felvenni a kapcsolatot a Hunita Trans Kft.-vel és kérni a számla másolatát. Lehetséges, hogy technikai hiba miatt nem küldték el.
  2. Írásbeli panasz: Ha nem reagálnak a kérésére, írásban tehet panaszt a cég ügyfélszolgálatánál, amelyben kifejti, hogy a szolgáltatás ellenértékét számlával kell igazolni.
  3. Fogyasztóvédelmi hatóság: Amennyiben a cég nem hajlandó számlát adni, forduljon a helyi fogyasztóvédelmi hatósághoz. A számlát kötelezően ki kell adni a szolgáltatások után.

Fontos, hogy jogait mindig érvényesítse, és szükség esetén kérjen segítséget jogi szaktanácsadótól! 📞 Ha további kérdése van a fuvarozással vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, ne habozzon felkeresni ügyfélszolgálatunkat a +36 70 303 4868 telefonszámon!

Használja a Fuvarbörze platformot, ahol gyorsan és egyszerűen találhat megfelelő fuvarozót szolgáltatásaihoz! 🚚✨

Wenn Sie über die Fuvarbörse einen Frachtführer suchen, können Sie einfach, schnell und unverbindlich Angebote von Frachtführern einholen. Durch das Platzieren von Transportanfragen können Sie Zeit und Geld sparen. Die erhaltenen Angebote können Sie vergleichen und im passenden Fall das beste Angebot auch annehmen.

Angebotsanfrage für Transport Gütertransport (Paletten, Kartons usw.) Transport von Gegenständen und Geräten Auto Transport Umzug

Würden Sie die Antwort bewerten? 0 0

Deutsch
Schneller Frachtkostenrechner
Ladevorgang...